Wednesday, November 30, 2011

Ketika Hati Menangis...

Tuhanku….

ketika hati menangis, hanya Kau

saja yg tahu

Tuhanku….

Ketika mereka meninggalkan aku

sendiri

Ketika dunia tiada simpati, Kau

tetap mendengar rintihanku

PadaMu tempatku menagih kasih

Ketenangan kurasa mendekatiMu

Syahdu malam tak terasa sunyi

Tuhanku….

Ketika aku dalam kesusahan

dihimpit cubaan dan dugaan

Kau beri aku kesabaran,

pengalaman mengajar aku erti

kematangan

Lantas Kau membuka pintu hatiku

untuk memberi kemaafan

Pada mereka yang pernah

melupakanku

Tuhanku….

Ketika aku buntu

Kau berikan aku kekuatan, kau

tunjukkan aku jalan

Kau tidak membiarkan aku sendiri

Tuhanku….

Yang Maha Pengasih, Rahmatmu

tak terkira

Sungguh aku merasa berdosa

kerana dulu sering lalai

Semoga penyesalanku Kau terima

THANK YOU ALLAH FOR THE BLESSINGS YOU HAVE GIVEN

2 comments:

  1. Alhamdulillah, Allahukabar ! THANK YU ALLAH FOR THE BLESSINGS YOU HAVE GIVEN ~

    ReplyDelete
  2. tempat yang pling baik utk mengadu adalah kepada Allah...ianya akan mendtgkan ketenangan hati dn ketenteraman jiwa...

    ReplyDelete

join jom